Часті питання

Каталог

Кошик порожній

Заповніть його товарами, котрі бажаєте придбати

Кошик порожній

Заповніть його товарами, котрі бажаєте придбати

Часті питання

Доставка і оплата
  • Чи здійснюється доставка по всій Україні?

    Так. Доставка можлива по всій Україні

  • Чи є можливість самовивозу?

    Відправка товару відбувається Новою Поштою

  • Який розмір першого внеску при покупці товару в розстрочку?

    Це залежить від конкретного товару. Він може бути від 0%

  • Чи можна купити товар в розстрочку?

    Skolko.ua надає можливість оформлення розстрочки на весь товар

  • Чи можна оплатити товар при отриманні, тобто післяплатою або кур'єру?

    Оплата товару відбувається після оформлення кредитного договору. При отриманні Вам потрібно повідомити оператору код посилки і забрати товар

  • Як можна оплатити товар на сайті?

    У нашому магазині Ви можете купити товар тільки в кредит. Для цього необхідно подати заявку та оформити договір онлайн

  • Яка вартість доставки?

    Доставка безкоштовна

  • Через скільки днів я отримаю свій товар?

    Після відправки товару ми надамо Вам трек-номер посилки, за допомогою якого Ви зможете відслідковувати товар і термін доставки

  • В які міста України здійснюється доставка товарів?

    Відправлення здійснюється по всій Україні

Реєстрація Особистого кабінету
  • Для чого потрібна реєстрація на сайті?

    Це допоможе Вам швидко і зручно користуватися нашими послугами, переглядати історію, формувати список бажань, брати участь в акціях

  • Як створити свій Особистий кабінет на сайті?

    Заповнити анкетні дані у відповідному розділі

  • Що робити, якщо я забув свій пароль?

    Пароль можна відновити, скористувавшись посиланням "Забув пароль"

Оформлення замовлення
  • Чи можна оформити замовлення в вихідні або святкові дні?

    Замовлення можна оформити в будь-який час

  • Якщо я замовлю два товари, але окремо, чи можу розраховувати на те, що я отримаю їх в одній посилці?

    Якщо друге замовлення буде отримане і оформлене до відправки першого, то можете. Про це необхідно повідомити нашому менеджеру

  • Як підтвердити замовлення?

    Для підтвердження замовлення очікуйте дзвінка нашого менеджера

  • Чи можна замовлений товар відправити за іншою адресою, як подарунок?

    Ви повинні отримати товар особисто

  • Чи можу я зробити замовлення по телефону?

    Так. За номером вказаним на сайті

  • Як внести зміни у вже оформлене замовлення?

    Зверніться до менеджера skolko.ua за номером телефону, що вказано на сайті

Розстрочка
  • Який відсоток при купівлі товарів в кредит?

    Залежить від обраного Вами кредитного продукту. Більш детальну інформацію Ви зможете отримати при оформленні

  • Чому мені не схвалена заявка на покупку товару в кредит?

    Кредитор не повідомляє причину відмови продавцю. Цю інформацію Ви можете отримати в процесі оформлення кредиту

Повернення
  • В яких випадках повернення товару неможливе?

    У разі негарантійної поломки товару

  • Якщо товар не підійшов мені, то чи можу я здійснити повернення?

    Повернення товару регламентовано Законом України "Про захист прав споживачів"

  • Який термін відшкодування грошей за товар?

    Залежить від обраного товару. Від 3 до 10 днів

Інші запитання
  • Що робити, якщо техніка не працює належним чином?

    Вам необхідно звернутися до нашого менеджера. Він направить Вас в сервісний центр для огляду товару

  • Який гарантійний термін у придбаного товару?

    Різний. Залежить від обраного товару. Уточнюйте у менеджера при оформленні замовлення

  • Чи є якісь знижки або бонусні програми для постійних клієнтів?

    Ми регулярно проводимо акції для постійних клієнтів. Ми повідомляємо клієнтів про такі активності

  • Як можна відстежити статус мого замовлення?

    В особистому кабінеті клієнта

  • Чи є у вас фізичний магазин?

    Продаж здійснюється тільки в онлайн магазині

Нам не важлива Ваша кредитна історія

Нам не потрібна довідка про доходи

Зручний фіксований щомісячний платіж без додаткових комісій

Завжди можна закрити достроково