Brand Health. Дослідження іміджу компанії і позиціонування її продуктів

Каталог

Кошик порожній

Заповніть його товарами, котрі бажаєте придбати

Кошик порожній

Заповніть його товарами, котрі бажаєте придбати

Brand Health. Дослідження іміджу компанії і позиціонування її продуктів

ЗАМОВИТИ ПОСЛУГУ

Магазин Alibaba працює з найбільшими брендами електроніки. Ми готові до співпраці з усіма компаніям з нашого каталогу і пропонуємо їм послугу з дослідження Brand Health.

Що таке Brand Health

Brand Health – група дослідницьких завдань, вирішення яких спрямовано на виявлення сильних і слабких сторін торгової марки і її позиції на ринку відносно марок конкурентів, розглянутих в категоріях їх сприйняття кінцевими споживачами.

Яку інформацію дозволяє отримати Brand Health

  • Впізнаваність торгової марки;
  • Піраміда «здоров'я бренду», що включає: знання, досвід першої покупки, повторної покупки, готовність рекомендувати, лояльність;
  • Сприйняття в порівнянні з конкурентами;
  • Виявлення точок паритету і диференціації (спільне з конкурентами і унікальність, притаманна бренду);
  • Карта «особистості» бренду (включає раціональні та емоційні характеристики);
  • Оцінка знання рекламних комунікацій марки;
  • Оцінка індексу NPS;
  • Виявлення мотивів і бар'єрів до купівлі продукції досліджуваної марки;
  • Ця інформація дозволяє компаніям коригувати свої маркетингові компанії і стратегію, ціноутворення і принципи роботи з клієнтами. Збільшувати лояльність і підвищувати число продажів на 1 клієнта.

 

Як це працює

Для отримання максимально репрезентативних вибірок думок ми використовуємо комплекс рішень для зміни здоров'я бренду, в який зазвичай входять:

  • онлайн-анкетування клієнтів, які раніше придбали продукцію бренду, який звернувся до нас
  • телефонні інтерв'ю клієнтів

За підсумками опитувань формуються звіти і графіки, які ілюструють основні показники, що формують Brand Health:

  • Ключові показники здоров'я бренду: впізнаваність бренду, розгляд, пробна версія, повторна купівля;
  • Сприйняття бренду: який сегмент клієнтів купує зараз Ваш бренд і як вони його бачать, чи задоволені вони настільки, щоб могли порекомендувати Вас і іншим; (по тексту: Сприйняття бренду: який сегмент клієнтів купує зараз Ваш бренд і як вони його бачать, наскільки вони задоволені, настільки щоб вони могли рекомендувати Вас і іншим;)
  • Позиціонування бренду: як Вас бачить клієнт в порівнянні з іншими конкуруючими брендами на ринку.

Кому необхідна послуга Brand Health

Існує ряд випадків, коли виміри здоров'я брендів життєво важливі для будь-якого бізнесу.

  • Проведення великої рекламної кампанії. Зробіть виміри до і після та вимірюйте ефективність рекламної кампанії. Якщо впізнаваність торгової марки зростає, ставлення до бренду поліпшується, значить кампанія проходить успішно.
  • Висока конкуренція брендів в сегменті ринку. Буває, що за увагу споживача бореться кілька сильних гравців. Дізнайтеся, як він бачить ваш бренд в порівнянні з іншими.
  • Щорічне відстеження ефективності роботи по просуванню торгової марки. Якщо частка ринку змінюється, число лояльної аудиторії збільшується, значить робота по просуванню проходить успішно.

Наші потенційні клієнти

Xiaomi
Samsung
Apple
Huawei
OPPO
Meizu
Sony
LG
HONOR
Google
Doogee
Acer
Pixus
JBL
Bang & Olufsen
Harman/Kardon
Kingston
Beats
Sennheiser
Jabra
Asus
Skullcandy
Bose
Amazfit

Нам не важлива Ваша кредитна історія

Нам не потрібна довідка про доходи

Зручний фіксований щомісячний платіж без додаткових комісій

Завжди можна закрити достроково